فاز دوم طرح «یک قرآن هزاران صدا» اجرایی می‌شود
کد خبر: 3717533
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

فاز دوم طرح «یک قرآن هزاران صدا» اجرایی می‌شود

‌مسئول غرفه دانشگاه علامه طباطبایی در مورد طرح «یک قرآن هزاران صدا» گفت: این طرح از دوره پیش آغاز شده است و امسال در فاز دوم خود قرآن را به پایان می‌رساند، در این طرح علاقمندان یک آیه قرآن را تلاوت و صدای آنها ثبت و ضبط می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ شبستان نوشت: حسین نوروزی، مسئول غرفه دانشگاه علامه طباطبایی در مورد برنامه‌های این غرفه در نمایشگاه قران کریم گفت: ما در این دوره طرح «یک قرآن هزاران صدا» را داریم، در این طرح ما صدای بازدیدکنندگان را صورت صوت ثبت و ضبط می‌کنیم.

وی ادامه داد: در بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه قرآن کریم فاز اول این طرح انجام شد و توانستیم با صدای گروه‌های سنی مختلف نیمی از قرآن کریم را به صورت فایل صوتی ضبط کنیم.

مسئول غرفه دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: امسال در فاز دوم این طرح درصدد هستیم تا نیمه باقیمانده قرآن را ختم کنیم، در واقع همان طرح قبلی در قالب دوم آن ادامه پیدا می‌کند، سال گذشته بیش از دو هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

نوروزی بیان کرد: بازدیدکنندگان محترم هرکدام با تلاوت یک آیه الهی می‌توانند یک گلدان کوچک هدیه بگیرند که این طرح اهداء گلدان نیز در راستای حمایت از محیط‌زیست انجام می‌شود.

وی در پایان در مورد سایر برنامه‌های دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ما علاوه بر طرح اعلام شده معرفی کتاب اساتید قرآنی دانشگاهی، زنگ انشاء قرآن، گردشگری مذهبی، چالش‌های قرآنی و معرفی پایان‌نامه‌های برجسته قرآنی دانشگاه‌ها را داریم.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپا است.

انتهای پیام

captcha