برپایی نشست «روند تشکیل اتحادیه‌های مدغم استانی و سرانجام اتحادیه کشور» در ایکنا
کد خبر: 3692564
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

برپایی نشست «روند تشکیل اتحادیه‌های مدغم استانی و سرانجام اتحادیه کشور» در ایکنا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ «روند تشکیل اتحادیه‌های مدغم استانی، آسیب‌شناسی مشکلات آن و سرانجام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور»، 29 بهمن‌ماه در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ این خبرگزاری در راستای رسالت خود در حوزه فعالیت‌ها و مفاهیم قرآنی و اهتمام به عملکرد تشکل‌های قرآنی ـ مردمی به بررسی مسئله روز حوزه مردم‌نهاد چون روند تشکیل اتحادیه مدغم قرآنی در استان‌ها و کشور و چالش‌های آن طی گزارش‌ها و مصاحبه‌های مختلف پرداخته است.
لذا به همین منظور نشستی با موضوع «روند تشکیل اتحادیه‌های مدغم استانی، آسیب‌شناسی مشکلات آن و سرانجام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور» را امروز، 29 بهمن‌ماه ساعت 14 در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌کند.
این نشست با حضور میهمانانی چون مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم و دبیر و قائم‌ مقام هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برپا خواهد شد.
یادآور می‌شود، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از واحدهای جهاد دانشگاهی است که در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک 85 واقع شده است.
انتهای پیام

captcha