داوران مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در یک نگاه
کد خبر: 3692473
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
در بخش آقایان؛

داوران مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در یک نگاه

گروه مسابقات: اسامی هیئت داوران یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ اسامی هیئت داوران یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان اعلام شد.
داوری این مسابقات را در رشته حفظ کل در دو مقطع بالای 16 سال و زیر 16 سال شهریار پرهیزکار، علی رجبی، حیدر کسمایی، مسعود عنایتی مقدم و علی‌اکبر ملکشاهی و در رشته حفظ 20 جزء در دو مقطع بالای 16 سال و زیر 16 سال محمدصادق نصراللهی، نصرت‌الله(عارف) حسینی، احمد لیالی و علی فربین عهده‌دار هستند.
همچنین در رشته حفظ 10 جزء نیز در مقطع بالای 16 سال حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی، محسن زهدی‌علیپور و محمدعلی دهدشتی و در رشته حفظ پنج جزء زیر 16 سال غلامحسین سمیعی‌فرد، مهدی مسجدی و محمدتقی گلبان قضاوت می‌کنند.

اسامی هیئت داوران یازدهمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع)
بنابر گزارش ایکنا، در رشته قرائت ترتیل در دو مقطع بالای 16 سال و زیر 16 سال داوری برعهده علی‌اصغر شعاعی، رضا محمدی‌پرچوی، احمد خالدی و محمدرضا سعادت‌نیا و در رشته قرائت تحقیق بالای 16 سال نیز برعهده محمدحسین سعیدیان، غلامرضا شاه‌میوه و محمدرضا پورزرگری و محمدرضا حاج‌اسماعیلی است.
همچنین در رشته قرائت تحقیق درمقطع زیر 16 سال نیز محمدرضا ستوده‌نیا و سیدمحمدرضا محمدی و حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور داوری این دوره از مسابقات را انجام می‌دهند.
همچنین مسئول فنی یازدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) برعهده محمدباقر محمدی است.
این مسابقات که از امروز، 28 بهمن‌ماه آغاز شد با رقابت چهار هزار و 608 نفر از سراسر کشور در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ کل و اجزاء5 و 10 و 20 در مجتمع فرهنگی نور در قم در حال برپایی است و تا سوم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

برای مشاهده کامل اسامی داوران اینجا کلیک شود.

انتهای پیام/

captcha