افتتاح 40 سامانه دیجیتال و سیگنال‌رسانی زمینی صدا و سیمای کرمان
کد خبر: 3692431
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

افتتاح 40 سامانه دیجیتال و سیگنال‌رسانی زمینی صدا و سیمای کرمان

گروه اجتماعی - با حضور دارابی معاون امور استان‌ها و فهمی قائم‌مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه سازمان صدا و سیما از 40 سامانه دیجیتال و سیگنال‌رسانی زمینی صدا و سیمای مرکز کرمان دیروز شنبه، 8 بهمن با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد علی‌رمضانی، مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمان در این مراسم گفت: استان کرمان با داشتن ظرفیت‌های بالا در حوزه گردشگری، معدنی، تاریخ، صنعتی و ... توقع می‌رود به صورت ویژه در رسانه استانی و ملی به آن پرداخته شود و قابلیت‌ها را معرفی کند.
وی با اشاره به انتخاب استان کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور افزود این مسئله وظیفه رسانه را سنگین‌تر کرد و در این راستا سال گذشته 75 هزار دقیقه و امسال 70 هزار دقیقه برنامه در این زمینه تولید شد.
علی‌رمضانی بیان کرد: با توجه به برنامه‌های متعددی که در حوزه اقتصاد مقاومتی در صدا و سیمای مرکز کرمان تولید و پخش شد، طبق نظرسنجی به عمل آمده درصد بالایی از مردم با مفاهیم اقتصاد مقاومتی آشنا شدند.
وی تصریح کرد: در زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی استان کرمان گزارش‌هایی تولید شد و رشد چشمگیر گردشگری را شاهد بود .
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: طبق آخرین نظرسنجی به عمل آمده در بخش بیینده و مخاطب، صدا و سیمای مرکز کرمان 67 درصد بیینده دارد و 88 درصد از مخاطبان از برنامه‌های اعلام رضایت کردند.
علی‌رمضانی با اشاره به اینکه از سال گذشته شبکه کرمان 24 ساعته شده است، اظهارکرد: در شاخص‌های متعددی از جمله موسیقی، رادیو و ...، صدا و سیمای مرکز کرمان توانسته رتبه‌های برتر را به دست آورد.
وی به راه‌اندازی شورای معارف صدا و سیمای مرکز کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در این شورا از ظرفیت حوزه‌های علمیه استفاده کردیم و حاصل آن برنامه‌ای به نام «ره عشق» است که در سطح کشور مطرح است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان به فضای فیزیکی این مجموعه اشاره و تأکید کرد: ساختمان و فضای فیزیکی کنونی صدا و سیمای مرکز کرمان تناسبی با مامورتی‌های آن به عنوان مرکز پرجمعیت و گستردگی آن ندارد و لازم است که در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.
انتهای پیام

captcha