برنامه‌های شبکه قرآن سیما در سوگ بنت‌المصطفی(س)
کد خبر: 3692306
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

برنامه‌های شبکه قرآن سیما در سوگ بنت‌المصطفی(س)

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ویژه‌برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اعلام شد.

شبکه قرآن و معارف سیما در سوگ بنت‌المصطفی(س)

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، طرح تلویزیونی «عطر یاس» از شنبه الی سه‌شنبه صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 9 و بعد از ظهرها از ساعت 18:30 تا 20 با حضور کارشناس مذهبی، هنرمندان، مادحین، شعرا، گروههای همخوانی و ... به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
ویژه‌برنامه زنده «طلیعه» که نگاهی به سیره تربیتی، شرح خطبه فدکیه و تبیین زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) دارد نیز از شنبه الی سه‌شنبه در ساعت 10:30 با حضور کارشناس مذهبی از جمله حجج اسلام والمسلمین علم‌الهدی، رجالی تهرانی و حائری‌زاده به سوگواری ایام شهادت صدیقه کبری(س) می‌پردازد.
«اشراق» عنوان دیگر برنامه زنده این شبکه است که در شب و روز شهادت بی بی دوعالم به صورت ویژه از ساعت 21 به مدت 90 دقیقه با حضور کارشناسان مطرح مذهبی به بیان فضیلت‌های آن حضرت خواهد پرداخت.
ویژه‌برنامه ترکیبی «ام ابیها» با آیتم‌های مختلف از جمله تفسیر آیات با کارشناسی سرکار خانم انسیه خزعلی، بیان فضایل حضرت فاطمه زهرا(س) از دیدگاه اهل سنت از زبان سرکار خانم طوبی کرمانی، شرح خطبه فدک با کارشناسی خانم حاج عبدالباقی و همچنین بخش‌های شعرخوانی شعرای بانو، مداحی و کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیرامون حضرت زهرا(س) از ساعت 14:15 الی 15 پخش خواهد شد.
«گوهر جان» عنوان مجموعه نمایشی با محوریت حجاب و حضرت زهرا(س) در 10 قسمت 30 دقیقه ای از ساعت 15 الی 16 در این ایام تقدیم علاقه مندان می‌شود.
سخنرانی حجج اسلام والمسلمین فاطمی نیا، پورموسوی و محمدی با محوریت این ایام در 3 نوبت و در ساعت‌های 6 صبح، 13:30 و 16 به روی آنتن این شبکه می‌رود.
همچنین قرار است سخنرانی‌های مراسم عزاداری ایام فاطمیه در محضر مقام معظم رهبری، ساعت 23 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شود.

انتهای پیام

captcha