اقدامات اسلام‌ستیزانه ترامپ به اتحاد علیه وی کمک می‌کند
کد خبر: 3687230
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
فعال مسلمان آمریکایی:

اقدامات اسلام‌ستیزانه ترامپ به اتحاد علیه وی کمک می‌کند

گروه بین‌الملل: لیندا صرصور، فعال مسلمان فلسطینی ـ آمریکایی در مقاله‌ای که در نشریه تایم به چاپ رسید از افزایش حمایت‌های مردمی و سازمانی از مسلمانان در آمریکا به دنبال اقدامات اسلام‌ستیزانه ترامپ خبر داد.

اقدامات اسلام‌ستیزانه ترامپ به متحد شدن آمریکا علیه وی کمک می‌کندبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از نشریه آمریکایی تایم؛ در این مقاله صرصور نوشته است: در یک سال گذشته شرایط در آمریکا تغییر کرده است.

وی می‌افزاید: بعد از حملات تروریستی 11 سپتامبر به صور فزاینده‌ای شاهد افزایش پرونده‌سازی‌های نژادی و دینی علیه مسلمانان بودیم. جاسوسی‌های غیرقانونی، اخراج از کشور، ثبت اطلاعات مسلمانان، ممنوعیت پرواز و افزایش حملات ناشی از نفرت شدت گرفته بود.

صرصور گفت: آمدن ترامپ و ادبیات اسلام‌ستیزانه و نژادپرستانه و همچنین اقدامات وی علیه مسلمانان از جمله منع مهاجرت اتباع برخی کشورهای اسلامی، سبب اتحاد مردم علیه وی و حمایت بیشتر از مسلمانان شده است.

وی که یکی از سازماندهندگان راهپیمایی اخیر زنان آمریکا علیه ترامپ بود، می‌گوید: حضور آشکار من در این راهپیمایی اعتراضی و همراهی مردم، برای مسلمانان آمریکا یک تجربه تأثیرگذار و دلگرم‌کننده بود از حمایت مردمی بود.

راهپیمایی زنان آمریکا، تظاهراتی سیاسی بود که در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۷ درواشینگتن دی.سی و شهرهای دیگر آمریکا به منظور حمایت از حقوق زنان، اصلاح قوانین مهاجرت و توجه به نابرابری‌های نژادی صورت گرفت/.

captcha