60 سال نماز شب در حرم حضرت معصومه (س)
کد خبر: 3686007
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
درمحضر علماء/

60 سال نماز شب در حرم حضرت معصومه (س)

کانون خبرنگاران نبأــ فرزند ارشد شهید محراب آیت‌الله العظمی اشرفی اصفهانی گفت: پدر بزرگورام به بنده می‌فرمودند: 60 سال نماز شبم را به همراه آیت‌الله مرعشی نجفی و آیت‌الله بهاءالدینی در حرم حضرت معصومه (س)  خواندم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در راستای بسط  و گسترش فرهنگ حوزوی و معرفی خادمان حوزه که در راستای  پرورش روحانیون و مبلغان گام‌های مؤثری برداشته‌اند، اقدام به پرداختن به زندگی برخی  از این افراد کردیم که در این گزارش به گوشه‌ای از زندگی عالم ربانی و عارف پارسا، حضرت آیت‌الله سید رضا بهاءالدینی(ره) می‌پردازیم و برای شناخت بیشتر از این عالم ربانی و عارف پارسا با‌ آیت‌الله حسین اشرفی اصفهانی، فرزند ارشد شهید محراب آیت‌الله العظمی عطاءالله اشرفی اصفهانی و امام جماعت مسجد جامع حضرت سیدالشهداء(ع) تهرانپارس گفتگویی انجام دادیم.

آیت‌الله حسین اشرفی اصفهانی، نماینده مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید در گفتگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در پاسخ به این سؤال که از چه سالی با آیت‌الله بهاءالدینی آشنا شدید؟ گفت: موقعی که قم بودم با آیت‌الله بهاءالدینی آشنا شدم و به ایشان ارادت داشتم و در درس ایشان شرکت می‌کردم و مرحوم پدر ما به بنده می‌گفتند «چهره آقای بهاءالدینی، انسان را به یاد خدا می‌اندازد» و بارها پدرم به  من می‌گفتند ارتباطت را با آقای بهاءالدینی قطع نکن.

نماینده مراجع معظم تقلید ادامه داد: آیت‌الله بهاءالدینی از لحاظ تقوا و ایمان بی‌نظیر و اهل سیر و سلوک بودند و از ویژگی‌های برجسته آیت‌الله بهاءالدینی این بود که نماز شب ایشان ترک نمی‌شد و  تمام شب‌های جمعه ایشان مقید به زیارت جمکران بودند؛ عبا روی سرشان می‌کشیدند و مشغول عبادت بودند و خیلی اعتقاد به جمکران داشتند و تمام شاگردانشان را هم دعوت می‌کردند  که برای زیارت به مسجد مقدس جمکران بیایند.

فرزند ارشد شهید محراب گفت: وقتی به زیارت قم مشرف می‌شوم بعد از زیارت حضرت معصومه(س) مقید هستم مزار آیت‌الله بهاءالدینی را هم زیارت کنم و شب‌ها هم بعد از نماز به نیت و شادی روح آیت‌الله بهاءالدینی سوره یاسین می‌خوانم.

آیت‌الله حسین اشرفی اصفهانی در پایان در بیان خاطره‌ای گفت: پدر بزرگورام شهید محراب آیت‌الله العظمی اشرفی اصفهانی به بنده می‌فرمودند: 60 سال نماز شبم را به همراه آیت‌الله مرعشی نجفی و آیت‌الله بهاءالدینی در حرم حضرت معصومه (س)  خواندم.

علیرضا برومند

 

captcha