نماز مهمترین راهکار برای حل تمامی معضل های جامعه است
کد خبر: 3671391
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

نماز مهمترین راهکار برای حل تمامی معضل های جامعه است

گروه معارف: مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: تنها راهکار برای حل معضل های اجتماعی و کاهش آسیب های در جامعه نماز است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل روز گذشته ۱8آذرماه در پانزدهمین نشست تخصصی توسعه اشتغال و کسب و کار در حوزه «ای سی تی» با رویکرد فرهنگی و دینی با اشاره به اینکه اجلاس های نماز با رویکرد عمل به راهبردهای مقام معظم رهبری در خصوص کاهش معضل های اجتماعی جامعه است، خاطر نشان کرد: بر مبنای آیه شریفه ی قرآن کریم، نماز مهمترین راهکار برای تمامی معضل های جامعه است.
عبدی با اعلام اینکه به فرموده مقام معظم رهبری فضای مجازی مانند تعقیبات نماز ارزش دارد، افزود: در جبهه جهاد فرهنگی باید فراموش نکنیم که می توانیم فضای مجازی را به فرصتی برای تبلیغ دین مبین اسلام تبدیل کنیم.
وی با یادآوری این مطلب که بزودی سومین اجلاس استانی نماز پیش از اجلاس سراسری نماز برگزار خواهد شد، ادامه داد: موضوع فراخوان اجلاس سراسری نماز امسال با عنوان نماز و فضای مجازی است که این مسئله با توجه به رویکرد مقام معظم رهبری در زمینه فضای مجازی انتخاب شده است.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با بیان این مطلب که تمامی اهل فن در کارزار تحلیل و پاسخ گویی به شبهات وارد فضای مجازی شوند، عنوان کرد: جبهه فرهنگی را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان خالی نمی گذاریم و همانند دوران دفاع مقدس با جهاد فرهنگی در مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

captcha