طرح 33 روزه قرآن در 589 کلاس درس زنجان اجرا می‌شود
کد خبر: 3671093
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

طرح 33 روزه قرآن در 589 کلاس درس زنجان اجرا می‌شود

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برای افزایش تسلط دانش‌آموزان بر مطالعه قرآن طرح 33 روزه قرآن در 589 کلاس درس زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: اصغر بیات اظهار کرد: طرح‌های مختلف آموزشی در طول سال در مدارس استان زنجان اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت کیفیت‌بخشی به امر تعلیم و تربیت در بین دانش‌آموزان مدارس عنوان کرد: تلاش می‌شود رکن پرورش در کنار آموزش پیگیری شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های این کیفیت بخشی نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و مطالعه مناسب در بین دانش‌آموزان است.
بیات با اشاره به اینکه توسعه آموخته‌های دینی و قرآنی دیگر موضوع مورد تاکید در مقاطع تحصیلی است، اظهار کرد: این رویکرد از طریق اجرای طرح‌های مختلف در مدارس دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح 33 روزه قرآن در سال تحصیلی جاری اضافه کرد: این طرح با هدف انس و ارتقای توانایی خواندن قرآن در بین دانش‌آموزان اجرایی می‌شود.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه طرح 33 روزه قرآن در 589 کلاس درس در حال برگزاری است، عنوان کرد: این طرح با حضور 17 هزار و 13 دانش‌آموز در مدارس استان اجرا می‌شود.
بیات با اشاره به اینکه این طرح برای دانش‌آموزان مقطع سوم ابتدایی اجرایی می‌شود، بیان کرد: در این طرح، دانش‌آموزان هر روز یک ساعت آموزش قرآن مطالعه می‌کنند تا از طریق این آموزش‌ها به روخوانی و روان‌خوانی قرآن مسلط شوند.

captcha