اعزام منتخبان جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین به مسابقات کشوری
کد خبر: 3671075
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

اعزام منتخبان جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین به مسابقات کشوری

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از اعزام منتخبان مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در استان قزوین به مرحله کشوری این مسابقات در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت الاسلام علی رمضانی بیان کرد: مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامتان» در استان های مختلف کشور با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد که منتخبان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه می یابند. 

وی ادامه داد: مرحله استانی این جشنواره قرآنی در استان قزوین بیست و پنجم مهر ماه سال جاری در رشته های مختلف قرآنی برگزار شد که هفت نفر شامل پنج نفر آقا و 2 نفر خانم در رشته های حفظ کل، قرائت، حفظ 20 جز، اذان و ترتیل منتخب این دوره از مسابقات شدند که به مرحله کشوری این جشنواره قرآنی راه یافتند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان چهارشنبه 22 آذر ماه در جوار حرم امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار می شود.

 وی خاطر نشان کرد: شناسایی استعدادهای برتر قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای شرکت در فعالیت های قرآنی، ایجاد نشاط معنوی در بین اعضای کانون های مساجد و انس با قرآن از جمله اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی است.

 گفتنی است مسعود لطفی در رشته قرائت، علی غلامی در رشته اذان، مهدی رجبی در رشته حفظ کل، محمدرضا رجبی شاد در رشته حفظ 20 جز، مهدی جوزی در رشته ترتیل، زهرا کریم خانی زند در رشته قرائت و اعظم اکبری در رشته حفظ کل از استان قزوین در مرحله کشوری این مسابقات به رقابت خواهند پرداخت.

captcha