پایان هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن عراق + عکس
کد خبر: 3671073
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

پایان هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن عراق + عکس

گروه بین‌الملل: هفتمین دوره مسابقات ملی حفظ و قرائت قرآن مسجد کوفه با مشاركت قراء و حافظانی از استان‌های مختلف این کشور برگزار شد.

پایان هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن عراقبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری آستان علوی؛ اختتامیه هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن مسجد کوفه با حضور سیدعلاءالدین موسوی؛ رئیس اداره اوقاف شیعیان عراق، سید موسی خلخالی؛ رئیس اداره عتبات مقدسه و زیارتگاه‌های شیعی، سید محمد موسوی؛ متولی مسجد کوفه، هیئتی از آستان مقدس علوی و جمعی از مسئولان و نمایندگان آستان‌های مقدس عراق و اساتید و نخبگان قرآنی برگزار شد.


عادل یاسری؛ مسئول شعبه قرآنی مسجد کوفه در خصوص این دوره از مسابقات گفت: هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن مسجد کوفه که به صورت سالانه برگزار می‌شود، در دو رشته حفظ و قرائت و با حضور 22 قاری و 12 حافظ قرآن به مدت دو روز در مسجد کوفه برگزار شد.


وی افزود: در این دوره از مسابقات، متسابقینی از استان‌های شیعه و سنی حضور داشتند که این پیام را برای جهانیان داشت که مردم عراق واحد و یکپارچه و مخالف با تنفر و فرقه‌گرایی هستند.


یاسری در پایان گفت: در بخش قرائت این مسابقات نمایندگان استان‌های سماوه، بغداد و صلاح الدین و در بخش حفظ متسابقین استان‌های نجف، بصره و دیوانیه نفرات اول تا سوم شدند.

کمیته داوران این دوره از مسابقات که طی روزهای جمعه و شنبه برگزار شد، متشکل از سید عادل یاسری و استاد کریم یاسر داوران بخش تجوید، فخری عکیلی و محمد کرخی داوران رشته صوت و استاد علی خفاجی  و فلاح زنگنه داوران رشته وقف و ابتدا و فاضل عرام و علاء صادقی داوران رشته لحن بودند/.

پایان هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن عراق+عکس

 

پایان هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن عراق+عکس

 

پایان هفتمین دوره مسابقات ملی قرآن عراق+عکس

captcha