آغاز به‌کار همایش ملی «مبانی تحکیم خانواده» در خرم‌آباد
کد خبر: 3653658
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

آغاز به‌کار همایش ملی «مبانی تحکیم خانواده» در خرم‌آباد

گروه فرهنگی: همایش ملی «مبانی تحکیم خانواده» صبح امروز، 25 مهرماه به مدت دو روز در خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، همایش ملی «مبانی تحکیم خانواده» از صبح امروز سه‌شنبه، ۲۵ مهرماه با حضور نمایندگان ولی‌فقیه پنج استان غرب کشور ازجمله خوزستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و لرستان حضور در محل سالن همایش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان در شهر خرم‌آباد آغاز به‌کار کرد.
در این همایش که به مدت دو روز برپاست،  در رابطه با محورهای همایش شامل تحکیم خانواده و سرمایه اجتماعی آن، فرهنگ‌سازی و تقویت تعاملات اجتماعی، خانواده و مقابله با جنگ نرم دشمن، ارائه الگوی اسلامی خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی، خانواده و آسیب‌های اجتماعی و نقش نماز جمعه در تحکیم خانواده بحث و بررسی و تبادل‌نظر می‏شود.
این همایش ملی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص خانواده و آسیب‌هایی که متوجه خانواده است، برگزار می‎شود و از دیگر محورهای آن می‎توان به ترویج رشد جمعیت و آسیب‌شناسی آن، گفتمان‌سازی تسهیل ازدواج موفق، نقش خانواده در اقتصاد مقاومتی، خطر پیری و راهکارهای ازدیاد جمعیت اشاره کرد.
در این همایش ملی اساتید حوزه و دانشگاه در حوزه مسائل خانواده حضور خواهند داشت و مقالات و سخنرانی‌های ائمه جمعه غرب کشور در موضوعات مرتبط با خانواده ارائه می‌شود.
captcha