تبیین اندیشه‌های ولایت، اخلاق پزشکی و مسائل سیاسی روز؛ ویژه سرگروه‌های حلقه‌های صالحین
کد خبر: 3652347
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

تبیین اندیشه‌های ولایت، اخلاق پزشکی و مسائل سیاسی روز؛ ویژه سرگروه‌های حلقه‌های صالحین

کانون خبرنگاران نبأ: دوره توانمندسازی سرگروه‌های حلقه‌های صالحين بسیج جامعه پزشکی خوزستان با حضور بیش از ۶۰ نفر از کارکنان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مدیریت درمان تأمین اجتماعی خوزستان در حوزه‌های تربیت اسلامی‌، اخلاق و بصرت‌افزایی در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سرهنگ پاسدار عبدالنبی عبیداوی، رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: دوره توانمندسازی سرگروه‌های حلقه‌های صالحين بسیج جامعه پزشکی خوزستان در راستای برنامه‌های تعلیم و تربیت و با هدف ارتقا بصیرت‌افزایی و توانمند‌سازی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در حوزه‌های تربیت اسلامی‌، اخلاق و بصرت‌افزایی در مشهد مقدس در حال برگزاری است.
وی در ادامه موضوعات اين نشست را شامل تبیین اندیشه‌های ولایت، اخلاق پزشکی، جریانات نفوذی شیعه و سنی، مسائل سیاسی روز و ارتباط‌گیری درون شبکه‌ای برای سرگروه‌ها و مباحث عقیدتی عنوان كرد.
رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه این دوره‌ها از 19 مهرماه آغاز شده و تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت، گفت: همچنین از ديگر برنامه‌های اين دوره‌ها، برگزاری دعای زیارت عاشورا در حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و شرکت در نماز جمعه و... است.
حسین عبدالعزیزی، مسئول روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در حاشیه برگزاری دوره حلقه‌های صالحین اظهار کرد: برگزاری این دوره‌ها در راستای نهادینه کردن فرمایش مقام معظم رهبری است تا انسان‌هایی تربیت شوند که در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن استوار ایستاده و مقاومت کنند.
وی عنوان کرد: بسیج بر روی حلقه‌های صالحین در زمینه تربیت نیروهای متعهد است؛ چراکه دشمن پس از جنگ سخت، رویکرد خود را تغییر داد و با تعابیری که مقام معظم رهبری فرمودند، جبهه تغییر کرد و تهاجم فرهنگی، تبلیغاتی، در کشور به‌وجود آمد تا اینکه این جبهه به نام جبهه جنگ نرم از طرف مقام معظم رهبری اعلام شد.
مسئول روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: تربیت انسان‌های مؤمن، بصیر، مجاهد، انقلابی و دارای موضع دینی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی نیز از اهداف اصلی شجره طیبه صالحین است.
وی با بیان اینکه سرگروه‌های حلقه‌های صالحین ‌می‌بایست به دنبال واکاوی بیانات مقام معظم رهبری باشند، گفت: شجره طیبه صالحین، طرحی بر مبنای تفکر اسلامی و در راستای سازماندهی رفتارها مبتنی بر آن تفکر در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است و در راستای وظیفه مورد تأکید مقام معظم رهبری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(ع) خوزستان با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای کارکنان بسیجی این دوره‌ها را برگزار کرد.




captcha