اقتدار امروز نظام اسلامی مدیون شهدایی چون شهید حججی است
کد خبر: 3647756
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

اقتدار امروز نظام اسلامی مدیون شهدایی چون شهید حججی است

گروه سیاسی: امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: اقتدار امروز نظام اسلامی مدیون شجاعت مدافعان حرمی چون شهید حججی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده، امام جمعه نظرآباد، هفتم مهرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نظرآباد با تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهارکرد: غربی ها باید بدانند که اگر در این منطقه ناامنی و بی‌ثباتی ایجاد بشود این نا‌امنی به صورت ویروسی به اروپا منتقل خواهد شد همانطور که در موضوع داعش منتقل شد.
وی با اشاره به مراسم باشکوه استقبال و تشییع پیکر شهید حججی در ایران اسلامی گفت: شهید حججی عزیز اخلاق، شجاعت، عرفان و تعبد را جمع کرد و از همه تعلقات دنیوی دل کند تا رضایت خدای عالم را جلب کند و در واقع حجت خدا بر همه ماشد.
این مسئول بیان کرد: شهید حججی صفات پسندیده بسیاری دارد اما در بین همه این صفات شاید صفت صف‌شکن بودن این شهید عزیز برازنده‌ترین صفت این شهید باشد.
محسن‌زاده ادامه داد: این عزیز با شهادت حسین گونه‌اش به مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اقتدا کرد و مسیر سرخ حسینی را برای سایر جوانان عاشق شهادت باز کرد.
امام جمعه نظرآباد ابرازکرد: اگر امروز شاهد عصبانیت ترامپ هستیم و اگر امروز شاهد وضعیت اسفبار آمریکا و نظام سلطه و درمقابل عزت و اقتدار نظام اسلامی را می‌بینیم همه این ها را مدیون شجاعت و رشادت مدافعان حرم از جمله این شهید عزیز هستیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی سازمانی مسلح هست که در اطاعت فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد و فرمانده آن هم توسط رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شود.
این مسول بیان کرد: نیروی انتظامی زمینه ساز تامین آبروی نظام است و در شرایطی که دست‌های آلوده دشمنان بذر تروریسم را در منطقه پاشیده‌اند ما می‌بینیم این عزیزان با کمال رشادت و قدرت ایستاده‌اند و امنیت کشور را حفظ می‌کنند.
امام جمعه نظرآباد گفت: نیروی انتظامی 13هزار شهید 22 هزار جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده و صدتن از آزادگان سرافراز دفاع مقدس مربوط به نیروی انتظامی هستند.

captcha