تلاش سازمان آمریکایی مرتبط با ترامپ برای حذف اسلام
کد خبر: 3575691
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

تلاش سازمان آمریکایی مرتبط با ترامپ برای حذف اسلام

گروه بین‌الملل: «روی وایت»، بازنشسته 62 ساله نیروی هوایی آمریکا، رئیس یکی از شعبه‌های سازمان ضداسلامی «ای سی تی» آمریکا است که با هدف حذف اسلام از جامعه این کشور تأسیس شده است!

انگلیسی/ تلاش گروه ضداسلامی مرتبط با ترامپ برای حذف اسلام
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Raw Story»، روی وایت، شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی را که بزرگترین سازمان حامی حقوق مسلمانان این کشور است، تروریستی می‌نامد و اعضای آن را تروریست‌هایی در کت و شلوار توصیف می‌کند!
به ادعای «بریجیت گابریل»، بنیانگذار این گروه ضداسلامی، آن‌ها حدود 500 هزار نیروی آماده به خدمت دارند که آماده انجام هر کاری برای ریشه‌کن کردن اسلام هستند!

گابریل روابط نزدیکی با کاخ سفید به ویژه «استیو بانون»، مشاور اسلام‌ستیز ترامپ دارد و مقالات زیادی علیه اسلام در رسانه‌ها منتشر کرده است.

مایک پومپئو، مدیر سازمان سیا نیز با گروه ضداسلامی «ای سی تی» مرتبط است. پومپئو نیز مانند بانون اظهارات ضداسلامی متعددی تاکنون مطرح کرده است.

به گزارش مرکز حقوقی فقر جنوبی، گروه ای‌سی‌تی بزرگترین گروه ضداسلامی آمریکا است که حدود 280 هزار عضو و بیش از 1000 دفتر در سراسر آمریکا دارد.

این گروه همچنین از سوی مرکز حقوقی فقر جنوبی، یک گروه افراطی نامیده می‌شود.

مرکز حقوقی فقر جنوبی به تازگی گزارشی منتشر کرده که در آن از افزایش چشمگیر تعداد گروه‌های ضداسلامی در آمریکا خبر داده است.
captcha