دومین دوره مسابقه قرآن «صاعد» در مازندران برگزار می‌شود
کد خبر: 3559332
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
با همکاری مؤسسه نورمبین قم؛

دومین دوره مسابقه قرآن «صاعد» در مازندران برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دومین دوره مسابقه قرآن صاعد (آشنایی با معارف اهل‌ بیت(ع)) جلد 1 و 2 در استان مازندران برگزار می‌شود.

شمس‌الدین خیرالله‌زاده، مسئول آموزش مؤسسه نور مبین قم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: دومین دوره مسابقه قرآن صاعد جلد 1 و 2 به همت این مؤسسه، 16 دی‌ماه در استان مازندران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسابقه فوق به صورت چهارگزینه‌ای با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برپا خواهد شد، عنوان کرد: این مسابقات در راستای فعالیت‌های مؤسسه در زمینه ترجمه و مفاهیم قرآن و آشنایی با معارف اهل‌ بیت(ع) انجام گرفته است.
مسئول آموزش مؤسسه نور مبین قم  اظهار کرد: نخستین مرحله این طرح نیز سال گذشته برپا شد. همچنین به برگزیدگان این مسابقه جوایزی با سفر معنوی اهدا می‌شود و گواهی‌نامه نیز به شرکت‌کنندگان از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اعطا می‌شود.
خیرالله‌زاده در خصوص طرح قرآن صاعد عنوان کرد: آشنایی با معارف اهل‌ بیت(ع) همان قرآن صاعد است که شامل تعقیبات، زیارات اهل‌ بیت(ع) و ادعیه است که مردم از آنها هر روز، هر ماه و هر سال استفاده می‌کنند و شاید معنای آن را نمی‌دانند و از طریق طرح قرآن صاعد با این معارف اهل‌ بیت(ع) آشنا می‌شوند.
وی اضافه کرد: این مسابقات به دلیل ایجاد انگیزه و تشویق مردم برای آشنایی با معارف اهل‌ بیت(ع) برگزار می‌شود. همچنین در کنار آن نیز دوره‌های ترجمه و مفاهیم و آشنایی با معارف اهل‌ بیت(ع) در سطح برخی از شهرها برپا می‌شود.
captcha