بارگذاری شانزدهمین مسابقه قرآنی در پایگاه اینترنتی مؤسسه نور مبین
کد خبر: 3507293
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

بارگذاری شانزدهمین مسابقه قرآنی در پایگاه اینترنتی مؤسسه نور مبین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: شانزدهمین مسابقه قرآنی در تارنمای مؤسسه نورمبین قم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، شانزدهمین دوره مسابقه قرآن مؤسسه نور مبین قم، پایگاه تخصصی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ویژه عموم قرآن‌پژوهان و مربیان علاقه‌مند در تارنمای این مرکز به نشانی http://noor-mobin.ir بارگذاری شد.
این مسابقه در قالب پنج سؤال تستی طراحی شده که چهار سؤال آن براساس کتاب آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم(مجموعه سه جلدی نگارش محدّث، هرندی و علامی)، یک سؤال آن مفهومی و تفسیری و یک سؤال آن براساس علوم قرآنی است.
علاقه‌مندان تا بیست و پنجم هر ماه می‌توانند پاسخ‌های صحیح خود را به صورت عددی پنج رقمی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۱۵۱۴۱۴۲۴۳ و ۵۰۰۰۱۰۴۰۰۰۲۰۰۱ ارسال کنند.
گفتنی است؛ پایان هر ماه میان شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح را به همراه نام، نام خانوادگی و استانشان ارسال کرده‌اند، قرعه‌کشی می‌گردد و به چهار نفر مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اهدا می‌شود.
یادآور می‌شود، با توجه به اینکه این مسابقه به منظور آشنایی علاقه‌مندان با آموزه‌های قرآنی و نکات ترجمه و مفاهیم قرآن کریم است لذا متن دروس مرتبط با این مرحله از مسابقه در کانال تلگرام مؤسسه به نشانی telegram.me/noormobin بارگذاری شده است لذا قرآن‌آموزان و داوطلبان پس از مطالعه می‌توانند پاسخ به سؤالات را استخراج و سپس به شماره‌های مذکور با شرایط بیان شده ارسال کنند.
captcha