ویژه برنامه‌های غدیریه ایران در کویته اعلام شد
کد خبر: 1458236
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲

ویژه برنامه‌های غدیریه ایران در کویته اعلام شد

شعب خارجی: خانه فرهنگ ایران در کویته پاکستان به منظور بزرگداشت عید غدیر خم ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در نظر گرفته است .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه غرب آسیا، سیدابوالفضل حسینی، مسئول خانه فرهنگ ایران در کویته با اعلام این خبر افزود:  یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه عید غدیر برگزاری مسابقه حفظ سوره «یاسین» ویژه دارالقرآن‌ها و مراکز دروس عقاید در سراسر کویته است.
حسینی گفت: فراخوان شرکت در این مسابقه منتشر شده و این رقابت روز عید غدیر در محل خانه فرهنگ ایران برگزار می‌شود.
مسئول خانه فرهنگ ایران در کویته در ادامه افزود: همچنین با هدف آشنایی هرچه بیشتر با واقعه غدیر خم و اهمیت این ماجرا مسابقه کتابخوانی «غدیر» نیز در سطح مدارس و محافل فرهنگی کویته برگزار خواهد شد.
وی در توضیح این مسابقه گفت: کتابی درخصوص غدیرشناسی انتخاب خواهد شد و به مدارس و مجامع فرهنگی ارائه و سؤالات مسابقه از محتوای کتاب طراحی می‌شود؛ علاقمندان با مطالعه کتاب قادر به پاسخگویی این سؤالات خواهند بود.
حسینی ضمن اشاره به برنامه‌های خانه فرهنگ ایران گفت: جشن عید غدیر ویژه ایرانیان نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است که روز دوشنبه، 21 مهر، با اجرای برنامه‌های متنوع سرود خوانی، مداحی و سخنرانی برگزار می‌شود.

captcha